Monday, March 06, 2006

sembang-sembang sikit

assalamualaikum ....
Saya sekarang ni cuma masukkan jer, apa yang dalam bank penulisan saya sebelum ni.... saya tak edit pun lagi.... bacalah dan komenlah... tak kisah.. lepas ni saya baru nak edit... saja nak tengok blog baru dibuat ni penuh... sajak untuk ibu tu adalah idea selepas saya call mak kat m'sia... seronok... sebab mak baru lepas ngaji bagi saya dengar surah yg mak baru hafal... cerpen sayap kliri tu masa tu saya tengah mufajaah, nak hantar gak ke badan kebajikan anak negeri.. tulis dalam email terus hantar... saya copy kan jer masuk ke blogni... sajak kemerdekaan tu saya buat untuk adik-adik saya tahun lepas. Satu untuk k.ca dan satu lagi untuk dikyu... jadi lain kali saya masukkan lagi satu sajak tu... dan sajak di sebalik kemerdekaan itu, dah kena bedah di bengkel hari tu... al-jantani dan salha juga kekawan lain dah komen... tapi ok jer.. kalo ade sesapa nak komen lagi... ingat nak tambah lagi dari simpanan saya... ada hallah pula.. mufajaah... oklah jumpa lagi...

No comments: